2014

Nu sitter jag i Branäs med Helena, Linzie & Mathias! Vi åkte hit igår och ska stanna i 4 dagar.. Det kommer bli en härlig weekend med massa trams och lära känna dem andra mer! Som sagt nu är det ett nytt år och hela året 2013 har varit kämpigt, lyckligt och lärorikt. Som sagt jag har fått en lägenhet, ett helt okej jobb som rullar på och så bor jag nu i staden Karlstad som jag verkligen kämpade för!
 
Det känns fortfarande helt sjukt att jag faktiskt bor i Karlstad och att jag tog de beslut att lyssna på mitt hjärta oavsett alla hinder! <3 Jag har inrett mitt hem och en dörr där de står mitt namn. En dag så kommer jag & Helena dela hem då när vi väljer och känner i magen att det är rätt att flytta tillsammans, vi båda har valt att leva särbos nu med tanke på att jag vill främst lära att bo själv och att bli lite självständig. För Helenas fall så gäller de att hon vill att vi båda ska vara på samma nivå när vi väljer att flytta ihop..
 
Nu ska vi börja med maten och sen utforska Sysselbäck .. Vi hörs på återseende och förhoppningsvis inom ett år :D
 
Ta hand om varandra!
 
/ Erika!

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS