Ledig idag!

Hej alla där ute! 
 

Gud vad länge sen jag skrev här! Helt sjukt för jag gillade att blogga men nu försvinner dagarna bara. Mycket att göra i en ny stad. Har ett jobb nu men är på ständig jakt efter ett boende. Kanske har jag fått min chans med tanke på att jag har fått en visning och får ett bra pris i månaden. Känns helt sjuk att jag faktiskt har bott här sen i slutet av Januari. Min dröm gick i uppfyllelse!!! 
 

Det värsta är med mig eller ja tror att alla mänskliga individer tänker så! Att man alltid ska jämnföra sig med andra. Det som man själv saknar vill man ha! Jag orkar inte jämnföra mig hela tiden men helt omedvetet gör man det! När ska man bara vara nöjd med de man har? Lixom jag väntar på lägenhet och har sökt som en jävla gnu men har inte fått något napp medans andra bara glassar runt och får vilken lya som helst eller jobb. 
Livet är fan inte lätt! 
 
Yes nu blev jag lite bitter så slänger mig framför Lindsey Lohan i filmen Föräldrarfällan hehe.. 
 
Ha de så bra! Pussar! 

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS