Det finns så himla mycket att se, uppleva eller bara vara! NJUT!

Erika fernandez tycker om att hoppa i sängen men även att bädda sängen och ha de fint runt omkring sig. Fast dock har hon en flickvän som älskar att stöka ner, speciellt att hoppa i den nybäddade sängen. Vad gör man åt de? Kanske lite smisk hjälper, eller? 

I´ve been everywhere,
Looking for someone
Someone who can please me
Love me all night long
I´ve been everywhere,
Looking for you babe
Looking for you babe
Searching for you babe

Where have you been?
Cause I never see you out
Are you hiding from me?
Somewhere in the crowd

Where have you been?
All my life. 


Min fina Heléna, detta är vår låt! Jag minns när vi var i din lägenhet i Karlstad och vi dansade tryckare. En av dem  bästa dagarna i mitt liv!
Jag älskar dig mer för varje dag som går! 



I detta inlägget har det handlat mycket om känslor & hur det faktiskt är att leva med någon i ett förhållande! Man hittar någon man tycker om och väljer att leva med personen som står en närmast hjärtat! Kärlek är så fint men ändå kan det ha så många olika sidor. Som att vara olyckligt kär, eller att ha en komplicerad relation men även att man inte hittar sin rätta!
Till alla Er läsare vill jag ge er lite hopp om att det faktiskt finns någon för alla där ute i vår värld! 

Livet är kort! Bryt reglerna! Förlåt snabbt! Kyss långsamt! Älska sant, skratta okontrollerat och ångra aldrig något som fått dig att le!


Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS