glass glass i stora lass lass ^^

Det blev en tripp till Färjestan idag med lilla peterpan! Det blev en glass och ett par skor till mig, till jobbet hihi!


me and my homie! 

meee

Det var himla mysigt thihi :) 

Att få vara utan dig, tar på mina krafter
Aff inte få uppleva underbara dagar, får mig att sakna dig otroligt mycket mer
Att inte kunna säga jag älskar dig till dig får mig att må riktigt dåligt
Men känslan av att vakna upp med dig & känna att Du är min är oslagsbar, det är de som får mitt hjärta att fortsätta brinna!
Pusspuss!

Att få vara utan dig, tar på mina krafter
Aff inte få uppleva underbara dagar, får mig att sakna dig otroligt mycket mer
Att inte kunna säga jag älskar dig till dig får mig att må riktigt dåligt
Men känslan av att vakna upp med dig & känna att Du är min är oslagsbar, det är de som får mitt hjärta att fortsätta brinna! Jag älskar dig Heléna!

Pusspuss!

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS