Vad man kan skratta bort alla oroliga tankar ^^

Hemkommen från lilla Angelica och det var faktiskt himla kul att få träffa min lilla kebabrulle ^^ Vi har inte setts på ett tag och tror jag dog av skratt. Alltid skratt med dig mitt lilla hjärtegull
ojojoj denna togs fan 2010! Hihih me and my BFF!  Den bjuder vi på Lickiiz!
Vi satt & pratade en massa roliga saker om vad jansson frestelse var, om man kunde matcha marinblått & brunt m.m men även om de var typiskt "utländskt" att ställa kastruller fullt med mat i kylskåpet! heheh allt roliga diskussioner men mycket skratt hihi!
En sak som jag bara måste berätta, ett litet minne från tonårslivet haha! Det var såhär: Jag hade fått beskedet om att jag skulle behöva ta bort mina halsmandlar för att jag var så himla sjuk & inte kunda svälja ordentligt. Där i sjuksängen så hade jag
Hemkommen från lilla Angelica och det var faktiskt himla kul att få träffa min lilla kebabrulle ^^ Vi har inte setts på ett tag och tror jag dog av skratt. Alltid skratt med dig mitt lilla hjärtegull :) 

ojojoj denna togs fan 2010! Hihih me and my BFF!  Den bjuder vi på Lickiiz!
Vi satt & pratade en massa roliga saker om vad jansson frestelse var, om man kunde matcha marinblått & brunt m.m men även om de var typiskt "utländskt" att ställa kastruller fullt med mat i kylskåpet! heheh allt roliga diskussioner men mycket skratt hihi! 

En sak som jag bara måste berätta, ett litet minne från tonårslivet haha! Det var såhär: Jag hade fått beskedet om att jag skulle behöva ta bort mina halsmandlar för att jag var så himla sjuk & kunde inte svälja ordentligt. Där i sjuksängen så hade jag en lesbisk bok (som jag inte kommer ihåg namnet och försökt letat & letat). Men iallafall så kom de in en sköterska & frågade vad de var för någon bok och därefter läste på baksidan.

Just där stod det "Jag har blivit kär i en tjej". Jag kommer ihåg att jag såg hennes min & tänkte ÅH GUD, HON TROR ATT JAG ÄR LESBISK! Jag var så rädd & just åt den tanken skrattar jag idag åt haha! 

Jag var så rädd vad alla andra tyckte, vad alla tänkte men glömde alltid vad jag själv kände, tyckte & tänkte! 

Pusspuss!

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS