tja vad ska jag skriva för rubrik nu då?

Min dotter är finast, erkänn? Hihih hittade den här, en av mina dagar då jag fular mig ^^

Hittade lite klipp och mina älsklingslåtar som just är Lovsånger! Titta här:



För min egen del så har jag alltid trott på att det finns en högre makt än oss människor. När jag var yngre gick jag mycket i kyrkan och jag kände mig alltid så hel, fri och kände att jag kunde vara mig själv. Det var så mysigt att bara komma in innanför dörrarna och man kände sig speciell. Varje vecka så längtade jag så mycket tills nästa gång vi "Juniorerna" sågs och man hade ett sånt band med alla, det saknar jag idag

Majestät, konung i evighet
Jord och hav och himmel
Skapat utav dig
Majestät, konung i evighet
Du min frälsnings klippa
En säker tillflyktplats

Vi vill upphöja dig kung Jesus 
Varje knä skall böjas inför dig
Ingen är som du
Nej ingen är som du

Pusspuss!

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS