En helt ny dag!


Ja då var det här igen, tråk! Steg upp när Helena skulle dra och jag var redan uppe vid 8 så jag slängde mig i soffan och käkade frukost & tittade på Hata Göteborg. Vilken härlig kille Alexander Stocks är - vilken utstrålande personlighet!" Verkligen as rak & man kan bara älska honom

Nu är nästa praktik fixad, jag ska vara på Gruvlyckans förskola! Woho! Fast endast i två dagar för att se om jag är lämpad till förskoleverksamheten. Det kan bli kul & dessutom så lär jag mig stan! Känner mig helt lost haha! Har t.o.m fått mig en karta så jag ska gå runt som en turist mitt i vintern ;) 

Btw läsare de där som Helena skrev igår stämmer delvis hahaha! Kan ju bara säga att när man ger henne tillåtelse då jävlar ångrar man det snabbt haha! Nu ska jag fortsätta med mitt arbetssökande som jag aldrig riktigt påbörjade idag hehe. 

Puss&kram!

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS