Detta visste du inte om Erika

Första dagen i Karlstad så då skulle jag iväg på ett möte och sedan drog jag till Wayne´s där Helena & Thess satt. Sedan efter det blev det en smarrig kebabsallad på Citygrillen!

Tjo... The one and only Fujiiama tar över..
Erika sitter å snackar i telefonen och jag fick chansen att blogga ^^ mohaha.. hm  ska komma på nått pinsamt om Erika!
- Visste du att.....
Erika är rädd för mörker och ormar.
Erika går väldigt underligt egentligen
Erika har en fetisch med att alltid peta på en
Erika gillar verkligen fötter
Erika gillar också att lukta på fisar (främst sina egna)
Erika har en smyg förälskelse i min nallebjörn 
Erika gillar inte att lyssna när jag spelar gitarr eller sjunger (Hon avskyr det)
Erika är verkligen inte en TOFFEL mot mig men kräver att jag är det mot henne
Lite mys fakta ni kan gotta er med! :D 
Nu ska vi till Konsum för att köpa lite gott. 

Puss&kram ses i stan!

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS