Jag vill härifrån NUU!

Snart är jag hos dig Heléna, i din trygga famn där jag vill vara varje dag. Jag har saknat dig så och vissa dagar har känt så ensamma och jag bara önskar att jag kunde vara hos dig precis just nu .

Det är ju såhär kära bloggläsare att jag har blivit garanterad ett sommarjobb på Stadshotellet här i Kalmar så då spricker mina planer att flytta till Karlstad innan sommaren. På ett sätt så känns det ändå skönt att ha fått nått men sen så känner jag mig så tom & jag tänker ytterligare en sommar till här i tråkstan! Men jag det handlar väl bara om att bita i det sura äpplet & inte ge upp om flytten till Karlstad! :)


KALMAR 

VS

KARLSTAD


Lätt att Karlstad vinner! Jag gillar Karlstad & har så tröttnat på Kalmar . Nej nu ska jag gosa ner mig i sängen med ett riktigt bra bok! 

Sovgott alla! Pusspåre!

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS