å så återvände vi till Kalmar igen!

Lilla lilla Kalmar, jag har ju faktiskt saknat dig, LITE!


Nu är jag tillbaka i KALMAR efter nästan tre veckor! Så ja man saknade sin familj & vänner men även sin säng. Men den saknad man har varje gång man lämnar Heléna på perrongen så känns det så fel! Isf ska hon sitta brevid mig! Men som vi alltid säger "Vi ses snart" Så förhoppningsvis så kommer Heléna till mig om 2-3 veckor om det inte blir strul med hennes plugg..
Det hoppas vi starkt på!

Imon blir det att gå upp tidigt till Folkuniversitet för att söka lite ströjobb som jag så fint kallar det! Jag behöver en sysselsättning under tiden till sommaren och vem vet jag kanske bli inringd som Tim-ledare så jag kan jobba inom Fritidsgårdsverksamheten! Det kan en rolig utmaning och väldigt lärorikt :)

Pussslipuss!

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS