The most importent for me is that I´m myself!

Igår var det lite fest för att fira mig & aG och det blev lite lekar för att få det rätta party humöret! :D Det var en toppen kväll med min bästa flickvän och mina underbara vänner! ♥ 

Här kommer det lite bilder från gårdagen :)  


Johnny, Lica & Phille :) Lite suddigt, sorry hihi! 


Sångerskan Lica ^^


Phille & Jag :)


I bakgrunden: Wattana & Johnny, främre raden: Lica &Phille :)


Me and my girlfriend ♥ You travel all the way for me, just for me! 

Nu blev det lite uppdatering om festen igår och nu blir det lite mys med Heléna och så blir de lite sex and the city tema :) Även så var det lite födelsedagsfirande för mig & Nenni. Så det blev tacos till mat och riktigt fina presenter. En lyckad födelsedag tycker jag allt! 

Pusspuss! 



Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS