En liten pingla fyller snart år! :)

Japp då var det söndag idag och det känns! Men det är också skönt faktiskt :) Idag hoppas vi på att träffa aG för att planera vår födelsedagsfest och de ska bli såå roligt! Är fruktansvärd taggad redan NU! Man fyller ju 21 bara en gång! 


Me and aG! :)

Imon börjar även jag praktisera på Stadshotellet så jag är väldigt spänd på vad jag kan få göra :) Så får jag se om hotellbranschen är något för mig och de ska jag nog klura ut på två veckors tid hihi .. 

Snart är de ju faktiskt också Qx GayGalan så det ska bli kul att se vem som blir årets homo etc! Något som också är riktigt trist är att jag missar Takida som spelar i Karlstad nu på fredag :( åååhh jag som hade så velat se dem men de kommer väl fler ggr jag kan få tillfälle till de :) 

Pusspuss! 

Lämna ett litet fotspår !
Postat av: Anonym

Massa massa pusssar :) hihih hjärtat mitt :)

2012-01-22 @ 17:23:19
Postat av: Anonym

takida kommer till kalmar på sandra den 11feb

2012-01-22 @ 21:06:43
Postat av: Erika

Svar till Anonym:

Jaa det är as NICE att Takida kommer till Kalmar men då är jag förmodligen i Karlstad och firar alla hjärtans dag. Men super gulligt att ändå informera mig. Gillar du Takida? :) KRAM!

2012-01-22 @ 23:11:06
Postat av: icaaa

svar till Heléna:

Hihih älskling du gör mig så glad! :) Te amo mi corazon!

2012-01-22 @ 23:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS