Allt med en liten snäll gest kan göra så mycket! =)

Yes äntligen har jag köpt mig ett soffbord på blocket! Jag kände att börja lite tidigare med att köpa möbler för då har jag kommit en bra bit när jag väl flyttar! :D För en hundring så är det inte dåligt! dessutom nermonterat - ett plus!

Som sagt bestiken, kastruller, potatisskalare, grytor och lite smått är redan köpt och snart fyller jag år så jag bara hoppas på att jag får mer inredningsprylar! :D Som sagt jag vill flytta Nu men jaa jag får väl vänta tills rätt tillfälle kommer

jag ler för oss, jag ler för vår framtid & jag ler för att vi kommer lyckas i min framtida stad! Idag är jag den lyckligaste på denna jord för jag har en underbar familj, helt otroliga och mina helt otroliga bästaste vänner! JAG ÄLSKAR ER!

Pusspuss!





Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS