Sopapilla que rico! :)

lite bak med mamma efter praktiken och det blev dessa goda bakverk: 


Piroger med bara ost i!


Sopapilla - en chilensk "kaka" . Mer som deg och sen bara steker man de i olja.

Praktiken idag var rolig och lärorik, lärde mig mycket . Redan imon så ska jag vara frukostvärdinna och sen nästa vecka ska jag testa på att stå i Receptionen :). imon ska jag även köpa nya skor och träffa aG :) så blir det några skor, ser ni det här på tha blogg! :D 

Men nu blir de sängen och så ska jag sussa så gott hihi .

Pusspuss! 

Lämna ett litet fotspår !
Postat av: Heléna

åh, mumsigt hörru! Skickar du över några hit? :)

2012-01-24 @ 02:01:11
URL: http://fujiiama.blogg.se/
Postat av: Erika

mohahha nehedu! Bara miiina! :D

2012-01-24 @ 18:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS