När man känner att glädjen i kroppen bara ökar så kan Ingen få ner en på jorden igen! :)

Mitt engagemang ökar och brinner mer när jag hittar roliga och intressanta jobb när det gäller arbetssökandet och jag ska fasen få mig ett jobb och dessutom flytta till Karlstad!!! wooohoo! :D Bra ERIKA - positiv inställning!!! :D 

Ibland tappar jag kämpeglöden men så fort jag ser ditt leende, hör din röst eller bara ditt skratt så tänker jag Nej Ge Inte Upp! Ibland kommer jag i en svacka och har svårt att ställa mig upp igen men jag SKA ha ett arbete i Karlstad så småningom! 
Hihihi :) Pusspuss!

Lämna ett litet fotspår !
Postat av: Helena

Vi får kämpa tillsammans älskling. Vi fixar detta ihop och jag stöttar dig av hela mitt hjärta <3

2012-01-30 @ 23:50:54
Postat av: Erika

Naw!! Det känns så bra att veta! Tack älskling och jag stöttar dig i allt! <3

2012-01-31 @ 18:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS