det snöar ute wooho! :D

Hejsan svejsan! :D

här sitter jag efter ett hårt "pass" med plugg. Rena rama katastrofen när de är sista veckan av kursen. För er som inte har förstått så läser jag spanska på distans för att få meritpoäng till högskolan. har ju dock inte ens bestämt mig vad jag vill plugga, men just nu luter de åt en inredningskurs. Ska se vad de finns att erbjuda!

Imon fyller min daddy år! Det blir att fira med paket & tårta :) btw blev så glad att pappa älskade plånboken som jag gav honom i julklapp!

Just nu fick jag en liten tanke på vad som hände idag vid lunchtid - jag stod & och väntade på bussen och det var en gammal dam som började prata med mig. Vi skrattade och hade de riktigt trevligt. Min undran är då - är det så att äldre pratar mer spontant än ungdomar med människor man inte känner?  

Jag tror att de kan vara så i vissa fall men absolut inte alla. Men när jag tänker efter så har det nog inte med någon ålder utan de är väl mer att skapa kontakter hihi. 

Nu kryper jag Ner! Pusspuss!

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS