Det handlar om att ge & ta - vilket enkelt budskap egentligen!

Tjenis! :)

Idag var det en ny fritidsgård som jag var på och jag hade de faktiskt ganska trevligt. Jag bjöd mer på mig själv och kände att jag faktiskt fick något tillbaka. Det kändes skönt och dels så har jag mer kommit in i rutinen och känner mig mer säker på det annorlunda området. :) 

Såg på bio med min kompis och det blev Shoo bree den här gången! Dels har jag läst boken och själva filmen var helt okej. Lite långtråkig vissa ggr men ändå en starkt budskap. Jag kan faktiskt relatera till den filmen och förstå hur det är att ha kriminalitet bland sina anhöriga. Stark film, hade hoppats på bättre handling men förövrigt en välgjord film! Den får en fyra! 

Nu ska jag strax krypa ner men först Ni så blir det lite telefonprat med Heléna! :) Sussa sött hörni, det ska jag göra! Godnatt! :)

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS