lite jobbiga tankar



Inget fynd hittat utan det blev lite godis från Tokige Ture hiih. 

Jag vill så förändra mina vanor och göra det till en förbättring. Jag känner att jag börjar äta mer och mer och jag mår inte bra, speciellt inte psysiskt. Dessutom vill jag så sluta röka men jag känner ingen motivation direkt. Eller jag känner det när jag har cigg men sen när de börjar ta slut så försöker jag inbilla mig själv "Nämen jag behöver ju det". men det är så fel.. Jag önskar jag aldrig började med den förbannade rökningen!!!! Därför gör det så ont att se andra småttingar ens börja med den skiten.

Men när jag tänker efter så lyssnade jag aldrig på dem "äldre" när de sa hur farligt, dyrt och allt de negativa de gjorde mot kroppen. Jag önskar jag gjorde det och inser nu varför alla de vuxna sa NEJ till oss ungdomar när vi stod utanför Konsum och frågade om de kunde köpa ut. 




Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS