En sån där vanlig kväll ;)


Detta hade jag förberett till Alla hjärtans dag och det blev trots allt en mysig dag. Det blev fika med Heléna, Anna & Elin och sen senare på kvällen så blev det lite Bowling med Thess & Ida:)
Det viktigaste för mig var att jag fick vara med dig Heléna! ♥ 


Här ligger den lilla sötisen & sussar så sött! hihi nu var jag allt busig ^^ 

Nu är jag hemma efter en tripp i Karlstad och det har varit så underbart att spendera tid med min älskling men även träffa mina vänner också. Dessutom alltid skönt med lite miljöombyte! Även en rolig grej är att jag ska upp på ett möte om 3 veckor då jag äntligen har tagit mig i kragen och skickat in alla papper till Vikariepoolen haha! :)

Något som jag är såå stolt över mig själv är även att jag gick in i olika affärer och presentera mig och lämnade CV. Det kändes mycket bättre än att bara skicka ett opersonligt mejl om en viktig ansökan. Jag känner att jag gärna skulle vilja testa på fler ställen men nu får jag ta det till en annan gång så det känns lite surt. Men aja JAG gjorde det iallafall! :D

Om man inte fick drömma om framtiden hur skulle man då kunna sträva efter sina mål?

Pusspuss! 


Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS