Tänk vad mycket lite sol kan göra trots allt!




En sån där härlig vinterdag, eller? ;) Nämen ärligt solen kom fram och det blev genast lite varmare så var bara tvungen att ta lite naturbilder hihi.. 


En halv bild på mig när jag sitter & väntar! :)

Idag var det mycket roligare på praktiken, dels ett deep talk med Jeppe och sen började man känna igen ungdomarna men även så kände de igen mig så dessutom blev man plötsligt mer intressan och det märktes på långa vägar. Jag kände mig gladare och mer taggad lixom. En väldigt bra erfarenhet och en jävligt kanon bra möjlighet! Glad allt idag! :)

Pusspuss!



Lämna ett litet fotspår !
Postat av: Heléna

Du är allt bra söt när du försöker härma mig.. ^^



hihi.

Puss

2012-02-26 @ 23:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS