Mohawk - as SNYGGT!

Snackat med Heléna stor del av kvällen men även tittat på 2 avsnitt av L word och det var så mysigt så. Imon blir det att äntligen klippa sig så att jag är fin när jag åker uppåt i landet men jag undrar hur jag ska ha det? Ha inte riktigt bestämt mig, men jag känner att jag ändå vill göra något speciellt för pengarna och inte bara klippa topparna m.m. Så jag hoppas att det blir något super fint åtminstone! :)
Sådär skulle jag absolut kunna tänka mig men vet inte riktigt om jag passar i det eller om jag verkligen verkligen vill ha det?!
Fast det där är ju också as SNYGGT!
Fast främst skulle jag vilja ha Mohawk men de där vet jag absolut inte om jag vågar. Gillar ändå mitt långa hår och sen vet jag även att Bebe älskar mitt hår haha ;)
Hm jag får allt ta mig funderare och sova på saken :)
Pusspuss!

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS