Första dagen på praktiken!

Hallojsan!

Som rubriken lyder så var det första dagen på fritidsgården Monte Cavallo, har dock varit på Vasa innan men idag fick jag testa på kvällstiden. Det var faktiskt as kul! :) Såg på filmen Kommisarie Späck - den var rolig men gillar Beck filmer mer hihi. 

Sötaste killen ever idag, ja lovar! Han såg direkt att jag hade klippt mig och sa att det var as snyggt! Jag blev verkligen jätte glad! Han gjorde min dag hihi :)


FÖRE!


EFTER!

Vad tycker ni?! Om jag får säga de själv så älskar jag mitt "nya" hår! Känner mig mer pigg och mycket gladare. Perfekt "start" på det nya året!

Imon är det en ny dag och nya möjligheter! Vem vet kanske överklassar någon i pingis imon? Vem vet?! ;) 

Dags & sova - sussa kudden! Läängtar! Godnatt !


Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS