Är man faktiskt medveten hur bra man har det i livet eller känns det bara egoistiskt att säga så?!

tjenis! 

idag har jag äntligen fått min efterlängtade bok! dock kommer jag inte orka läsa den nu för jag är vääldigt trött. Jag känner bara att jag har det väldigt bra, jag har en underbar familj, underbar flickvän & underbara vänner och faktiskt något att göra om dagarna! Jag känner mig väldigt sstolt över mig själv och det är något man ska känna varje dag! 

Hade ett väldigt bra samtal idag med en person. Fick mig att öppna ögonen att genom att bara vara mig själv så är jag ändå en stark förebild. Jag inser att jag gjorde ett enormt bra kliv att välja rätt väg på gymnasiet. Jag fastnade inte i min gamla krets utan jag förändrade mitt liv och skolgång till något bra. Det är inte varje dag jag känner en sån stolthet. Jag tog faktiskt tag i mitt liv och är så tacksam! Det finns trots allt någon där uppe som tycker om en. 

Nej nu ska jag inte vara så djup utan slagga snart. Ta hand om er & tänk er för - för alla handlingar ger konsekvenser! Puss&Kram!


Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS