Dagen som bara rullade förbi!


En väldigt trött Erika!

Så därför ska jag bara berätta min dag i snabba drag. Började med att jag cyklade till Guldfågeln Arena för att gå på massa föreläsningar. Träffade även Carro från högstadie tiden. Kul att träffa henne! Därefter myste jag med Camilo & lekte med Bellsan och sedan blev det att träffa Josse & Lica! Det var skönt att träffa Josse efter sån lång tid så det var bara kul att du kom Tillbaka Josse
Sådär det var kort, enkelt & snabbt! 

Det är inte rättvisst när Gud tar en behövlig människa ifrån oss! 

Tänk er att ni får 86321kr insatta på era konton varje morgon. Den dagen har ni spenderat 34654kr. Resten tar banken tillbaka och ni kan aldrig få tillbaka dem pengarna. Så kan man tänka att livet ger dig 86321 sekunder på morgonen och du har bara använt 34654 sekunder på dygnet. Du kan aldrig spara sekunder utan dem försvinner föralltid. Tänk då att ditt liv faktiskt rullar på varje dag & du kan aldrig uppleva den 4 april 2012 i verkligheten igen. Detta sa Nanne Bergstrand, coach för Kalmar FF och fick mig att verkligen tänka till ordentligt. Hoppas ni också får en fundersam tid!

Pusspåer!

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS