Åh gud vad jag har mått mycket bättre än just denna dag!


Detta var en god glass så där på bakisdagen! ;) 

Den här glassen påminde mig om ett minne när jag var liten. Jag & min syster Karlene gjorde alltid hemmagjord isglass och nu ska jag berätta hur vi gjorde det! Vi tog en mugg och hällde i saft, väldigt starkt blandad och sedan en sked så att man skulle kunna hålla i "glassen" efteråt. Därefter slängde vi i den i frysen och väntade ett x antal timmar och sen vips så blev det isglass. As gott, de borde jag kanske testa igen hihi! 

Big brother är ett program som jag alltid har följt och har alltid tyckt om att se på, speciellt just sån här sorts underhållning! Jag har länge tänkt att "tjaa varför inte? Det skulle väl inte varit så farligt att vara med! " Men jag har inte samma känsla nu, jag tror att fine de skulle vatt as kul med folk man redan känner men att vara i ett hushålle med ett helt främmande gäng måste ju vara katastrof!
Som sagt man kommer inte överrens med alla!

Eller tänk om man skulle ha en kompis/syskon eller sin partner i huset! Guuuud de hade varit kul/pain men även oroväckande när det gäller ens partner. HM många spekulationer om att vilja vara inlåst ett hus med okända människor i över 100 dagar! Haha men tror jag aldrig skulle våga, lixom jag tänker: Kommer det verkligen finnas någon som vill anställa mig efter att ha sett ett sådant program där jag nu skulle vara med?!?!?!?!

ÅH TITTA MITT HÅR! Shiit saknar de lite men på ett sätt jääävligt skönT med kort! 
Pusspuss!

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS