shopping, shopping!

Det blev en sväng på modehuset idag för att de skulle spenderas lite cash hihihi. Detta var mitt fynd idag :)

Lite baslinnen men de blev även ett ljusblått på köpet! 
Älskar färgen marinblå. Så däärför inskaffade jag mig ett par marinblåa byxor! Fast nu är min fråga, hur fan kan jag kombinera detta? Till en svart jacka tycker jag att det ser väldigt knasigt ut och en mörkgrön jacka ser ännu värre ut. Oh god, det tänkte jag inte på! buuhuu!
Just nu är jag ute och letar efter ett par snygga chinos till mina nya skor. Letar & letar men jag hittar inga som jag på riktigt vill ha ju. Vart har du köpt dina beiga chinos?! :)

Pussss!


Lämna ett litet fotspår !
Postat av: Helena

HM ^^ :)

2012-04-26 @ 12:51:18
Postat av: Erika

Dåå ska du få äran att följa med mig att köpa chinos bara för de! :D

2012-04-26 @ 23:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS