När allt flyter på hihihi

hihihihihi oj vad tidigt de är & jag känner mig lite halv pigg! Wooho jag ska börja mitt nya liv att stiga upp senast 8 oavsett om jag har nått för mig eller inte eftersom jag känner sen när jag börjar jobba så vill jag vara ordentligt pigg hihi!! 

Sen vid lunchtid så bär det av till Tandläkaren så att jag äntligen kan se om den där jävla bettskenan förstör mina tänder & ger mig kraftig huvudvärk. Jag orkar inte mer att ha denna fucking huvudvärk, ursäkta mitt ordspråk men det är fan förjävligt att vakna nästintill varje dag med huvudvärk! Som sagt det är ett psykiskt handikapp. :( 

Idag är det en riktigt underbar dag, jag & min bebe Helena firar 1år & en månad, Gud vad tiden går fort. Tänk att för första gången när vi stod där vid Åhlens & båda var så nervösa att kramen vi gav varandra den lamaste EVER! Eller ska jag kanske berätta om våran första kyss?!?!?!?!?! Haha de får ni veta en annan dag ;)


me and my sweetest girl! 
Pusspuss

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS