Hallå där! :)



Lite ego bilder på mig genom åren hihi! Jag har inte så mycket att bidra idag utan mer att jag känner mig stolt som tog mig i kragen & cyklade till stan, städade lite smått, lagade mat & berättade godnattsaga till lilla Bella!

Nu tittar jag på dem galna Big Brother deltagare & inte idag har jag faktiskt skrattat med dem. Alla andra säsonger var de alltid kul men nu för tiden är alla så bittra & verkligen ej människor som kan samarbeta! Guuuud! Gör lite tv föfan!

Trots det tråkiga programmet så är jag ändå glad för stunden, det har visat lite extra good cred för att jag har visat att jag vill jobba. Så nu har jag lite mer klart för mig & är inte alls lika orolig om pengafronten i sommar så det känns skönt! Jag hoppas även att min bebe Heléna ska få ett sommarjobb hon med och gärna här i Kalmar!

Jag ska snart gosa ner mig i en varm & skön säng men alltid lika tomt att sova själv! :( Godnatt alla lovers! PUSS!

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS