ÅH GUD!

Ska det vara så himla svårt att säga tack?! Vi lever i ett sådant sjukt samhälle just nu där det känns som att hela omgivningen är helt förstörd. Vart har den där känslan som att "jag behöver dig" förvunnit? Anledningen till att jag skriver detta att för varje dag så går det mig på nerverna. Jag har flera i min omgivning som man gör saker till & sen inte bli uppmärksammad på, utan att nämna några namn. Det sägs ju att "ja men sin familj kan man alltid lita på och att dem står i vått & torrt" Men jag har inte samma tankar kring de som förr, nu när man har levt lite längre. 

Jag kan endast prata om mina egna erfarenheter. T.ex det var en person som skulle hjälpa mig att fixa min dator, han blev sne för att jag inte fattade vad han pratade och vi började bråka. Där i det tillfället så kände jag "Varför ska jag säga Tack?" Där var de min stolthet som förstörde faktiskt de fina & snälla han hade gjort för mig. I såna situationer ser man inte de men tänk Er en människa som ger er vänliga signaler så som leende & ett tack - det betyder så mycket, iaf för mig! 

Så nu måste vi Alla börja tänka mer på det även jag själv!

Pusspusss!

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS