toppenkväll med angelica&c:o!

Igår var det utgång på Harry´s & det var svin kul! Förfesten var hos Johnny och det var lite segt i början men sen började fler folk komma så då blev det roligare där med. Sen tvingade jag en kille sitta på mina fötter för dem var iskalla och det gjorde han. så snällt av Nicklas (hette han så?:P) Det togs lite bilder och sådär men dem har angelica inte lagt ut än så när hon gör de så då får ni se! 

nej nu orkar jag inte skriva mer, fortfarande lite bakis haha. Så jävla jobbigt att jag får sån hemsk bakfylla. Kan ju dock bero på att jag alltid har förmågan att blanda. Jag tänker inte alltid så långt på utekvällar, hemskt nog haha. 

Pusspuss! ♥

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS