lilla jag är en sjukling

inte en bra dag för mig - jag har blivit sjuk! Ligger & snorar och mår allmänt dåligt. Hade ju faktiskt planer med madde om en härlig kväll på KM men det blir det visst inte :( Känner att jag åtminstone måste bli frisk tills på fredag, så att jag kan njuta den underbara helgen i gbg. Jag bara ber till gud att jag mår bättre, så därför blir det att ligga i sängen hela dagen istället.. 

Igår hade jag ett möte på Soc angående om kontaktperson och det gick faktiskt jätte bra. Jag tror att detta kommer vara något riktigt kul men även så får jag lite erfarenheter gällande olika människor. Sedan så skulle jag träffa madde men hon hade lite saker hon skulle fixa först så då passade jag på att gå till af och skriva in mig igen. Är fortfarande arbetssökande så det bara rycker om det. Sen när madde äntligen kom till stan så käkade vi lite på Café corner och pratade om allt möjligt, men även lite shopping blev de. Köpte en snygg topp som jag hade tänkt att använda idag men det får bli vid ett annat tillfälle. En toppen dag med Madde på stan! Tacktack ♥ 

Har tittat en än gång på filmen När mörkret faller - en toppen film om jag får säga min åsikt! Den handlar om olika sorters våld i olika familjer men även att de kan inträffa på ens jobb. En gripande film & jag bara älskar den. Den är trots allt gammal men vad gör det om 100 år?! :) 

Nej nu ska jag fortsätta vila och typ titta på tv. Puss&kram! :)

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS