karate kid!

nu har jag sett alla karate kid filmerna med min bror för att friska upp lite minnen sen sin barndom. jag måste bara säga gud vad jag älskar han Mr Miyagi! Han är så goo hihi.. Alltid trevligt att titta på film med brossan, fast dock har vi inte alltid samma smak på filmerna men dem där gillar vi .. :)

idag har jag & mamma bakat Calzone rotos, på svenska - okej den riktiga översättningen: Söndriga trosor. Men annars heter dem Klenätter.. Sen blev de middag här hemma & lite mys. Sen bortåt mot Lica och sen hem igen för att titta på film med brossan. full rulle hela dagen. 

Jag har fått lite nya ideér om att kanske söka till Försökringskassan eller tingsrätten för att egentligen så kräver dem bara en gymnasial utbildning & det har ju jag. Dessutom vet jag inte om jag direkt vill jobba på Kls utan har mer bara kännt de som ett tvång för att ha något jobb. Men ska ringa till Kls imon & testa en gång till & under tiden så ska jag fortsätta söka på andra håll! :) Önska mig lycka till! ;)

jag vet att jag lovade er bloggläsare att jag skulle lägga ut bilder här på bloggen från i fredags men skyll på licken som aldrig lägger ut dem. Men dock har jag förståelse, det har hänt min bästa kompis något riktigt jobbigt, så nu gäller det att bara stötta & inte tjata om några bilder. Men som sagt så fort jag får dem - hittar ni dem här! :) Så länge får ni nöja er med en bild på Calzone rotos!


varje gång du säger att du älskar mig så stannar min värld. jag tänker på dina underbara ögon, ditt härliga leende som alltid får mig att falla eller dina sexiga läppar som jag inte kan få nog, aldrig! Heléna det är Du som gör så att mitt hjärta stannar till genom att bara titta på mig. Jag älskar dig! ♥


You Are My Sunshine
My only sunshine. 
You make me happy 
When skies are grey. 
You'll never know, dear, 
How much I love you. 
Please don't take my sunshine away ♥

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS