Götlaborg! :D

Tjena tjena! Den här helgen kommer bli en av dem bästa dagarna i mitt liv! Jag och min flickvän ska fira vår sex månaders dag i Götlaborg! Vi ska bo på ett hotell och bara njuta av varandras sällskap. Det blir även att besöka Gretas för första gången i mitt liv & det ska bli så kul. Har ju aldrig haft möjligheten att åka dit förr med tanke på att jag bara har straighta vänner - jag vet att det är sjukt så nu äntligen ska min babe ta mig dit! :) 

Någon som har några förslag vad vi kan hitta på för fler saker i göteborg? Dock är det ju bara över helgen som är riktigt trist, menmen 2 nätter är alltid något! xD Vi hade ju först tänkt att inte ses för att det fanns så många hinder ivägen för oss, men nu kompromissade vi båda så att vi kan få fira Vår dag ihop! ♥



Jag trodde aldrig att jag skulle träffa någon som Du, någon som bara var äkta. Eller en person som hade det finaste leendet någonsin eller bara den underbaraste personligheten. Jag kan rabbla upp hur underbar du är, hur fina ögon du har, hur mycket jag älskar dig men orden räcker inte till utan jag hoppas att Du ser i mina ögon att jag älskar dig! ♥ Men det bästa är nog att du bara älskar mig för den jag är & att vi är säkra på vad vi känner för varandra. Jag ser det i din blick, i din text, känner det i dina kyssar & när du håller om mig när jag sover. Jag älskar dig Heléna ♥

Godnatt!


Lämna ett litet fotspår !
Postat av: Helena

Vår kärlek är äkta och jag älskar dig så otroligt mycket! Längtar som tusan tills Fredag dels för att få träffa dig men även att vi ses i Göteborg och har en sjukt mysig helg tillsammans! :D

2011-09-13 @ 21:16:59
URL: http://fujiiama.blogg.se/
Postat av: Erika

jaa babe, vår kärlek är äkta! Jag är så glad att du & jag ska ha en super mysig helg i göteborg!!! Super duper glad! :D Jag älskar dig! <3

2011-09-13 @ 22:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS