Dayviews

var inne lite på bdb som det hette förr men tydligen nu så har dem bytt namn .. :P Tittade på massa gamla bilder och hittade en söt bild på lilla mig som sover! ;) Det verkar dock inte att jag kan lägga upp den så ni får en länk haha :P http://dayviews.com/vovvan/393094575/

en text som jag även snor av lilla madde för det är kul att göra sådant här haha!

Vad heter ni? - Erika & Heléna
Hur träffades ni? - Genom internet :)
Hur länge har ni varit tillsammans? - snart ett halvår! ♥
Är ni förlovade? - nix
Bor ni ihop? - nej inte än ;)
Har ni barn? - nix - tack & lov hahaha!
Har båda körkort? - Helena kör som en prinsessa medans jag snällt tittar på! 
Kommer du ihåg er första kyss? - ja! Den 7 october 2010 hihi! 
Vem är äldst? - Heleniis , fast ett halvår bara! 
Vilka stjärntecken är ni? - Vattunman & kräftan! 
Vem fyller först på året? - jag ffs!
Vem är längst? - Jag är nog längst haha
Vem sjunger bäst? - Självklart Helena - värsta sångrösten :D
Håller ni i handen på stan? - Ja :)
Var nån av er oskuld när ni träffades? - jaa. när man räknar med att vara med en tjej första gången hehe.
Kände ni varann innan ni blev tillsammans? -nej, tror vi ändå inte skulle kunna vara vänner isf hade jag blivit kär i min kompis :)
Vad har ni gemensamt? - Vi delar oftast samma värderingar, lika barnsliga & att vi älskar varandra!
Blev du kär i första ögonkastet? - ja - hon tog mitt hjärta med storm ♥
Har ni någon speciell låt?
Har ni några "fri kort"? - nej!
Har ni stora framtidsplaner? - Ja, att nån av oss flyttar nämre. 
Har ni gråtit i varandras armar? - De e mest jag som gråter, liten känslig flicka är jag hihi.
Har ni varit utomlands tillammans? - nej, men gud vad vi vill de!
Vem lagar bäst mat? - JAG :D
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? - film, basket, bakar, masserar varandra m.m! =)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? - självklart, skulle inte kunna låta bli ;)
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? - ja, vi bor fortfarande vääldigt långt bort ifrån varandra :(
Brukar ni bråka? - Ja de händer ibland...
Ringer eller SMS:ar ni mest? - Mest att vi ringer, vill ju höra min babes underbara röst :)
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? - hennes ögon, hennes läppar, hennes rumpa, hennes navel hihi!
Brukar nån av er prata i sömnen? - haha de e nog mest jag som gör det ;)

Ta aldrig någon förgivet

Ha alla dina vänner nära hjärtat,

för du kanske vaknar en dag och upptäcker att du har förlorat en diamant

när du var för upptagen att samla på stenar.

Det är bättre att ha få diamanter än många stenar





Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS