BFF - Best friend forever!

hallå! idag spenderade jag min dag med min BFF Angelica! Jag kom dit lite innan två och så började vi snacka allt som vi båda har gått miste om, sen blev det lite möblering men även matlagning. Det blev kött & pommes som var super gott! Toppen kockar båda 2. Sen blev de lite film och så tittade vi även igenom massa gamla bilder. Gud - det var tider de. =) Bilder från turkiet, från gymnasiet ( nån bild från högstadiet hahaha! ) Det var roligt och det var skönt att bara skratta av sig! xD alltid kul med dig min bästis. ♥

en sak som är lite segt är att när jag är hos angelica så känner jag mig jätte trött - som att jag kommer somna direkt. Men sen när jag kommer hem, känner jag mig piff. Så hade faktiskt tänkt att sova nu, men är inte trött. Åh jävlar - kanske borde sova ändå med tanke på vad klockan är.. aja jag får se om jag hittar vägen till sängen eller om jag fastnar här som vanligt .. :P Nu känner jag att jag bara skriver massa strunt haha, det ber jag om ursäkt för men ibland behöver man få skriva av sig ;)

Nu orkar jag inte lägga någon mer tid på att skriva med tanke på att jag inte skriver något vettigt, så jag säger väl godnatt (vet fortfarande inte om jag ska sova än haha) Men det får bli ett godnatt iaf ;)

Puss! ♥

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS