en vanlig måndag :)

tjena! :) 

nu ska jag berätta lite kort om vad jag har gjort idag. Vaknade vid halv 9 av larmsignalen Så länge du är min med Magnus Weideskog för att då skulle jag iväg till Tandläkaren för att ta avtryck till min blivande bettskena.. jag kom hem och mamma tvingade mig att hjälpa henne städa men det blev inte så mycket städande för jag la mig i sängen och råkade somna hehe. Förlåt mammi :( 

tog även ut bella för att leka av sig lite när hon var så rastlös inne. Träffade även Egzona och Pernilla så det var kul att snacka med dem. Här har ni en bild på det lilla busfröet Bella :)



sen så blev det film med brorsan min. Vi tittade på "Dear John" - den var helt okej och den får en fyra men inte en film som jag skulle kunna se igen med tanke på att den var ganska seg. 

Nu ska jag faktiskt läsa en bok som jag har inte gjort på väldigt länge så vi hörs! :)
åååhh hittade några bilder på mig & min stora syster Klenn (nenni) som jag vill dela med mig hihi! 


Jag & nenni i Chile 2010 ♥


jag, nenni & pedran! :)


Diegos födelsedagsfest :) jag & min syster i mitten men kommer inte ihåg vad tjejerna heter :s

Nu säger jag hejdå hihi :) ♥

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS