mot Kalmar!

ja idag var det denna dagen då jag åkte hem från bebe och den förbaskade långa tågresan gör mig galen snart. Alltid lika jobbigt men speciellt är Göteborg svängen förbaskad jobbig.


Se sååå utråkad jag är! :(
Fiiint! ♥
Mina myyysstrumpor! ♥

Men nu är jag hemma så det är alltid skönt, fick en underbar kram av kära mamsen och mina syskon var hemma så det var mysigt att träffa dem men sen även att träffa lickiiz och matilduus! :) ♥

som sagt vi var ju på hockey i Torsdags då Färjestad mötte Växjö Lakers. Dock förlorade Färjestad under sista straffen så då blev vi faktiskt ledsna.. :(

Bilden togs när Färjestad mötte Djurgården i fjol. :P 



Jag älskar den låten så trots allt är jag kanske lite Färjestad Fan! ;)

Nu vet jag inte vad jag har att säga mer eller jo förresten den här bilden bara ägde så den bjuder jag på. Snodde den från http://5flator.blogspot.com/ & kolla gärna in deras sida för där hittar man alltid något kul! :) 


Såå klockren & så jävla rätt! :O

Gooodnatt svenska folket! :) ♥

Lämna ett litet fotspår !
Postat av: Lovisa

Bra Erika :D :D

2011-10-18 @ 15:03:16
URL: http://Lovaisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS