ingen rubrik alls

tjolahopp! nu har jag tittat på en av mina favorit filmer Wild Things 3 och jag tycker den as bra. speciellt hur jävla cleaver själva filmskaparen är men även att det förekommer lite lesbiskt i. En toppen film och den rekommenderar jag! :) Det blev lite baconsnacks med en Hustler så undra när jag kommer somna hahha. Sitter på facebook och spelar en massa spel haha, no life I know ;)

Nu har jag ansökt att läsa spanska steg 3 för att få lite merit poäng så nu ska jag börja plugga med det fast på distans hehe. Sen i januari ska jag börja med att äntligen plugga upp mitt matte betyg så nu jävlar ska jag kämpa och jag hoppas att Ni håller tummarna för lilla mig. Jag är faktiskt duktig som äntligen har tagit tag i det haha. 

Nu ska jag fortsätta spela, men det kommer mer uppdatering framåt gryningen haha! Pusspåre!

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS