hallojsan.

Allt bra med er? Jag har gjort massa skoj i helgen. I fredags var jag på Konstnatten med Angelica, Susanne, Mike & Agneta och ja det var roligt. Såg massa intressant som t.ex att det var en man som gjorde olika djur av träd med hjälp av en motorsåg. Blev helt facinerad haha.. Köpte även 2 pumpor till mamma & ett pussel till Nenni & Pedro - så dem skulle kunna underhålla sig lite.. :) 

Igår så sov jag hos lica, det blev film mys som vanligt en härlig lördagskväll! :) Idag blev det Hansa City och vi träffade även Serwa, härligt att träffa henne. Köpte mig en ny sticktröja, en brun! Skön var den så det passar bra nu till hösten .. :) Dock hittade jag inte mina skor så Helena ska titta i Karlstad & hittar hon dem inte - köper jag dem via nätet. För dem ska jag bara haa! Ni vet dem skorna jag visade er som jag hittade i Gbg . Jaa då var jag osäker men nu älskar jag dem! :D

Imon blir de att gå till arbetsförmedlingen för ska på mitt möte & sen på tisdag är dags för nästa möte fast då ska jag träffa min kund som jag ska vara kontaktperson åt, roligt! :) Sen äntligen efter all väntan åker jag till Karlstad! Biljetten är beställd så Hey suckers Here I come! xD 

Det blir hockey på torsdagen när jag kommer med Helena & lovisa - vad jag vet nu. Hoppas esse följer med :) Sen blir de även en fest hos Helenas klasskamrat Anna. Hoppas de blir skoj! Trots att jag lämnar min underbaraste Lica här hemma så vet jag att du kommer hitta på något skojigt du med :) ♥

Nu ska jag sova Godnatt alla! :) ♥

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS