When you touch me right there

tjenis.. kanske ska berätta lite om helgen trots att det fortfarande är helg men igår så blev det en spontan utgång med Helena & thess och kvällen var roolig. Sen så drog vi hem och gjorde A la Helena pizzamackor och det var super gött och sen somnade vi mätta och belåtna. Dessutom så la vi oss strax innan 4 och gick upp vid 1 så det blev en lååång sovmorgon haha. Det blev käk och Jag fixade frukosten som var Bacon, stekta ägg & yogurt. Min bebe uppskattade det men även skratttade hon åt mig att jag inte riktigt visste hur man steker ägg men som sagt jag kan alltid försvara mig mot de med att min mamma har inte direkt låtit mig testa på att vara i köket när jag var liten med tanke på att hon var för överbeskyddad men jag drömmer även idag att utbilda mig till Kock haha. Hoppas inte att detta skulle påverka min karriär!

Det blev även lite mys här hemma hos Heléna och det var många brudar här: Thess, Lovisa, Madde & Ida.. Det blev en liten beställning på onlinepizza och sen lite Tecken 5 och jaa jag trodde jag ägde men sen kom thess och sopade banan av mig men ärligt talat hon fuskar!!! Det är ju absolut inte att jag är en dålig förlorare eller så utan jaa hon fuskar! ;) Nu sitter vi här och tittar på Rupauls Dragrace och bara pratar allmänt jag och min älskling :) 

Ville bara säga kul att det börjar bli fler & fler som läser min blogg - fortsätt gärna så.. Nu ska jag gosa in mig i bebens famn. Puss&kram :)

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS