en liten glader ^^

idag är det söndag och som vanligt har vi haft vår traditionella tacomyssöndag! ;) Det har varit en seg söndag men ändå händelserik och så har jag och helenis kört lite Tecken 5 igen - jag säger bara en sak Revansch och de kommer när Du minst anar det. Jag funderar dessutom att kanske köpa mig ett gammalt playstation för att sitta hemma och lira lite, men sen kommer ängeln thess och befriar mig med att hon har 2 st playstation hemma och frågade mig om jag vill ha ett OCH jaa självklart tackar jag JA! :) alltid varit mer för fighspel än typ skjutspel som GTA, titta jag kan ju haha! 

nu ska jag mysa lite med beben men vi hörs puss&kjaam! :) 



Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS