LUSSEBULLAR - MUMS!

Nu har jag äntligen bakat mina efterlängtade lussebullar med nenni och mamsen! Dem blev riktigt goda tycker ja allt! Vi funderar även på att göra knäck och ischoklad. Det var ju faktiskt några år sen man gjorde det men vi får väl se vad vi gör & inte gör! Jag gick t.o.m till karlene och lämnade lite lussebullar och bella var så sjuuk, stackarn. Ville bara krama henne men risken är stor att bli sjuk då. mitt ben fick iaf en kram hihih! 

imon blir luncha med peterpan på stan och sen lite avslappning. Ska bli super skönt! Måste ju som sagt lära mig att slappna av, trots den här bettskenan så har jag huvudvärk vissa dagar. Måste försöka lära mig att varva ner och inte vara så spänd hela tiden .

titta en sån fin bild min lilla bebe har gjort om! :D

PUSSPUSS!

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS