Solen skiner skiner VI

"De finns sånger som sjunger om kärlek, de finns dikter som beskriver vad kärlek är. De finns sagor, filmer och massa annat som förklarar och benämner kärlek utefter facit.

Men när jag får frågan vad kärlek är finner jag inga förklaringar, inga facit.. de enda jag säger som svar är att Leta inte efter kärleken, du märker när den kommit till dig. Jag vill nu och för alltid säga att JAG HAR FUNNIT KÄRLEKEN och den kärleken är dig! "

Den här texten skrev min älskling till mig och jag blir så oerhört glad, att veta att jag är Kärleken för henne!
Te quiero mi amor!



Heléna, varje gång jag ser dig så är det som att jag blir kär igen!

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS