tisdag

Hejsan alla bloggläsare!

Segade mig upp ur sängen och drog till en föreläsning där Polisyrket skulle representera sig. Det var intressant och så men kände Snälla engagera dig lite mer om Du ska hålla en föreläsning och sälj dig själv lixom. Kvinnan som var där sa att hon var polis och det är det enda yrket hon skulle kunna tänka sig, då tänker jag såhär - Visa de då!! Prata med den glädjen och förmedla till oss andra. Jag tror starkt på att man måste byta jobb var femte år! Annars blir de lätt till en vana och man slutar brinna för de man gillar.

Som exempel många lärare man har haft, hur många ser man inte att dem verkligen avskyr sitt yrke och bara vill därifrån. Sen finns det andra som förklarar sååå jävla dåligt exempelvis Matematik. Usch vad värdelösa vissa lärare är eller oavsett vilket yrke. Sen finns det ju självklart dem där "Trevliga Busschafförer!" Man hälsar och vissa svarer inte ens, vad är de för mänskligt samhälle lever i?! Anser bara Vart försvann den trevliga och välbemötta sidan?! Gaaah jag blir så sur! 

Tänk Er attt Vi dagens ungdomar kommer vara dem nya genarationen i arbetsmarknaden!


Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS