Snillen spekulerar! ;)

hej!
Igår när jag kom hem från lica så fastnade jag för att titta på en massa olika bloggar, men jag fastnade för en och det var den här: Keela.se . As grym blogg och jag älskade hennes stil. Stört skön och man såg verkligen att hon var sig själv. Det gillas - nu vet man vilket blogg man kommer att nördläsa haha ;)
Här sitter jag med Peterpan en lördagskväll och vi har haft lite mysigt idag - det blev tacos, filmmys och smått&gott. Vi såg filmen som gick på 4an - Dumpa honom. Det var en väldigt bra film - intressant faktiskt och då undrar jag om det är samma sak i gayvärlden!

Lixom att när en "kille" säger att Det var trevligt att träffas och sen sitter där man och bara vääntar & väntar på att man bara ska få ett samtal ut av en viss person. Är det samma sak då tjejen menar " jag säger bara så för att de låter fint eller är det inte ens i närheten av samma sak?" Skulle vart intressant ifall någon ville dela med sig om sina tankar med tanke på att jag inte har en gaypolare som jag kan spekulera med!!! BUHU!! :(

Distance means nothing when someone means everything. Jag älskar Dig Heléna ♥

http://youtu.be/Ym9wFydQFYc
Den här visade Peterpan för mig och gud vad jag blev kär. Jag älskade verkligen videon och jag blev rörd trots att jag inte har sett den så nu ska jag fixa fram den så jag kan se den! Trist att det inte gick att bädda in men här får ni länken så ser ni den videon hihi.
Nej nu ska jag inte vara värsta nöörden och säga "Jag måste bara uppdatera bloggen haha" Så jag säger Vi ses på återseende! :)

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS