Nattbloggarn i full fart ^^

jag tror att jag ska döpa om mig till NattbloggarN! ;)

Jaa jag brukar tycka om att blogga innan jag ska lägga mig för då kan jag berätta om hela dagen och inte bara halva haha. Nej men en väldigt positiv sak är ju att Takida kommer till Karlstad nästa år, två dagar innan minfödelsedag! Det är ju som den perfekta presenten som jag kan köpa till mig själv hihi!


Karlstad basket ska jag kanske börja i, längre fram i framtiden. Det ska bli as skoj att börja träna men speciellt något som jag brinner för och dessutom är bra i! Nu ska vi inte tycka synd om sig själv längre för att jag fick en skada i benen så!

Wow - äntligen hittat en låt som man bara vill dansa loss till & släppa allt! :D

Ibland måste man bara följa sin inre röst och sin magkänsla men även vad hjärtat säger! 


Godnatt!!!!


Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS