hemfärden - fyfan!

Citatet lyder "Borta bra men hemma bäst" men ibland håller jag faktiskt inte med och detta är ett just sådant moment då jag känner att jag glömde nått på perrongen. Önskar att min bebe kunde sitta breve mig på tåget - det är sååå tråkigt att åka själv. Men än en gång har jag genomlidit en sex timmars resa utan sällskap haha! 

Som sagt första advent idag och när man kom hem så såg man att Mamma&Pappa hade gjort det så fint. Bytt gardiner och julpyntat i mitt rum så nu har jag en liten julstjärna hängandes i fönstret hehe.. 


Jag älskar Julen ♥



Min älsklingslåååt!

Nu ska jag finjustera mitt kära personliga brev, Gud vad roligt! ;)

Lämna ett litet fotspår !
Postat av: Heléna

Nämen va gulligt av dom!



NÄE?! Äre de verkligen? Shit måste jag missat. ÅH GUD!

2011-11-28 @ 23:23:52
URL: http://fujiiama.blogg.se/
Postat av: Erika

hihi jaa. t.o.m satte dem upp gardinstången haha .. ;) Vilken bitch man kan vara då! :( men jag gillar dig ändå när du är LITE retsam haha!

2011-11-29 @ 16:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS