drömma kan man verkligen göra!

här blir det ett litet snabb inlägg på kvällsnatten, jag dör av trötthet. Med tanke på att jag stressade iväg till coachen och sen har jag varit jävligt segt hela dagen och på något sätt har det inte varit min dag. Riktig blääig dag, skulle dessutom tvätta pappas bil men det orkade jag inte. Tog as lång tid innan jag ens bäddade sängen idag haha ;) 

Ibland känner jag bara att jag skulle vilja rymma till ett varmt ställe och drinka paraply drinkar och bara vara. Känna att vinden susar i mina öron och bara sitta och njuta av utsikten. Sitta och drömma sig bort, idag känns det verkligen som en sådan dag!

Dessutom önskar jag att jag bara kunde få allting serverat så som jobb och lägenhet i Karlstad. Skulle varit as skönt ifall någon skulle göra mitt personliga brev och det var verkligen suveränt! :D mohaha vem vill göra mitt personliga brev?! 

Nu ska jag minsann hoppa i säng - Godnatt alla! <3

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS