dagen i ett svep

hallådär! =)

hade tänkt att berätta lite kort om min dag idag men som vanligt lär väl den bli as lång haha. Det började jag med att klockan ringde vid sju och jag steg upp för att jag skulle till jobbcoachen. Det var faktiskt en mysig stämning och de kändes lätt att prata i gruppen. Vi hade lite frågor som vi skulle svara på, vad man var bra på och dem egenskaperna man gillade bäst hos sig själv men även en fråga "Vad var svårast som har lyckats med?" Då skrev jag då jag kom ut som lesbisk och vi pratade om vad man hade skrivit och jag sa just den sista punkten, jag outade mig själv. Det kändes så skönt och jag fick en sån skön feedback tillbaka. Det kändes bra så därifrån gick jag med ett leende på läpparna. 

Sen blev de att hjälpa mamma att rensa här hemma för att nu efter tapetseringen så vill vi ha ut en massa saker också så det har jag sysslat med idag. Har även skrivit CV för att bebe gav mig en deadline att mitt CV skulle vara klart innan klockan 18:00, annars skulle jag inte få någon hjälp haha, så självklart fixar jag de då jag ville ha hjälp hehe.. 

Sen träffade jag min lilla sötnos Angelica som jag har inte träffat på flera dagar, jaa jag har saknat dig Lickiiiz. Vi snackade om massa roligt och hade de riktigt mysigt. Imon blir det en mys fredagkväll med bästisen lickiiz :D Massa gott och ja massa mys hihi. ♥

Sen lite prat med min underbaring Heléna och sen blev det plugg så nu är jag klar med mina uppgifter för den här veckan. Skönt, dessutom praktisk att kunna plugga såhär distans med spanskan. Jag vill ju som sagt ha lite merit poäng till senare i livet ;) 

Jag vet att jag jobbar på att ta kritik men varför ska det vara så svårt? Vet att det bara är positiv men det är fortfarande svårt att bara bocka & ta emot?! :( Vet att du gör detta för mitt bästa och JAAA jag måste bli bättre på detta asså. ♥

Nu blir det att sussa gott och drömma massa härliga drömmar! Pusspåre! ♥

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS