barnvakt så det bara ryker om att!

yes som ni läser på rubriken så har jag varit barnvakt åt lilla Bella . Det var kul men även ansträngande. Lite busfröet ville inte sova och hon skulle marsch i säng vid senast halv 8 men snuttegrisen somnade strax efter halv 10. Då kan jag säga att jag verkligen låg i genom att bara få henne att sova. Men tror det är mycket att hon blir lite uppjagad med tanke på att hon har aldrig sovit här förr, utan varje gång de är läggdags så försvinner hon ju hemåt. 

Dessutom så har jag självklart tagit hand om henne på kvällar och sovit över förr men idag ville hon inte sova. Så nu ligger stackarn i min säng och sussar så sött :)

Jag var även på en föreläsning idag och det handlade om Ölands banken och hur det är att jobba på en bank. Intressant ja men lite segt. Det värsta är när man är skit seg och man vill inte sträcka på sig för då visar man att man är uttråkad - ja det är det värsta haha! 

Jag tänkte bara slänga upp en snabbis nu så det blir ingen diskussion utan jag ville bara få iväg något litet - bäst att avsluta i tid innan jag somnar här haha.

Godnatt allesammans! :) 



En favorit i repris!! :D

Lämna ett litet fotspår !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS